Health Care i American Recovery and Reinvestment Act ad

Dzięki środkom przekazanym w ustawie o bodźcach rząd będzie mógł sfinansować o wiele więcej takich badań, a także rejestrów klinicznych, sieci danych klinicznych i przeglądów systematycznych. Rzeczywiście, 1,1 miliarda dolarów nowych funduszy na badania porównawcze skuteczności przyćmiewa aktualny budżet roczny w wysokości 334 milionów USD Agencji Badań i Jakości w Ochronie Zdrowia, która będzie zarządzać 300 milionami dolarów z funduszy; NIH i DHHS będą zarządzać resztą. Ponadto ustawa zawiera środki finansowe na realizację kontraktu, w ramach którego Instytut Medycyny wyda zalecenia (do 30 czerwca 2009 r.) Dotyczące krajowych priorytetów badań porównawczych skuteczności. Powołano Federalną Radę Koordynacyjną ds. Porównawczych Badań Efektywności, która będzie składa się z maksymalnie 15 urzędników federalnych (z czego co najmniej połowa jest lekarzami lub innymi specjalistami klinicznymi) i przewodniczy im sekretarz ds. zdrowia i usług ludzkich. Rada będzie miała za zadanie zalecać i koordynować badania, ale nie będzie w stanie ustanowić wytycznych klinicznych ani zlecić pokrycia, zwrotu kosztów ani żadnych innych polis dla publicznych lub prywatnych płatników. Ustawodawstwo wskazuje również na znaczenie włączenia kobiet i mniejszości w tym badaniu, ponieważ różne grupy mogą mieć różne odpowiedzi na leczenie.
Chociaż rząd federalny od dawna wydawał miliardy na opiekę zdrowotną, nie ma precedensu dla masowej inwestycji tego aktu w przyspieszanie przyjęcia technologii informowania o zdrowiu – lub dla rozszerzonej roli lidera, jaką rząd przyjmie na tym polu. Obecnie tylko 17% amerykańskich lekarzy i 8-10% amerykańskich szpitali posiada przynajmniej podstawowy elektroniczny system kart zdrowia. Znacznie mniej – i rutynowo korzysta z rodzajów kompleksowych systemów, które pozwoliłyby im w pełni wykorzystać potencjał technologii3. Jednakże taka technologia doprowadzi do poprawy jakości opieki i oszczędności na innych kosztach opieki zdrowotnej tylko wtedy, gdy wdrożenie jest zrobione dobrze.
W 2004 r. Administracja Busha, w drodze zarządzenia wykonawczego, utworzyła Biuro Krajowego Koordynatora ds. Technologii Informacyjnych w zakresie Zdrowia w ramach DHHS. Ale Kongres nigdy nie ustanowił urzędu, a jego finansowanie wynosiło tylko około 60 milionów dolarów rocznie. Ustawodawstwo stymulujące kodyfikuje krajową pozycję koordynatora i biuro, zapewnia 2 miliardy dolarów na wydatki uznaniowe, głównie na dotacje i pożyczki, i stawia sobie za cel wykorzystanie certyfikowanego elektronicznego rejestru zdrowia dla każdej osoby w Stanach Zjednoczonych do 2014 r. . dwa federalne komitety doradcze ds. technologii informacji zdrowotnych – jeden dotyczący polityki i jeden dotyczący standardów – za pośrednictwem których rząd będzie współpracować z sektorem prywatnym i grupami konsumentów, aby rozwinąć specyfikę ogólnokrajowej sieci informacji zdrowotnej. Obejmują one projektowanie interoperacyjnych elektronicznych kart zdrowia, które umożliwiają płynną wymianę danych między lekarzami, szpitalami, laboratoriami, aptekami i innymi organizacjami opieki zdrowotnej, a także metodami zapewniającymi prywatność i bezpieczeństwo danych pacjentów. Normy zostaną opracowane w 2009 r. I przetestowane i certyfikowane w 2010 r .; DHHS poświadczy określone produkty.
Począwszy od 2011 r., Medicare i Medicaid będą zapewniać zachęty finansowe od wielu lat w wysokości od 40 000 do 65 000 USD na kwalifikującego się lekarza i do 11 milionów USD na szpital w celu znaczącego wykorzystania technologii informacji zdrowotnej, takich jak elektroniczna wymiana danych i raportowanie kliniczne miary jakości
[podobne: dentysta Kraków, stomatolog Warszawa, anatomia palpacyjna ]

Powiązane tematy z artykułem: anatomia palpacyjna dentysta Kraków stomatolog Warszawa